آخرین محتوا توسط masoudfn

  1. M

    همگانی طراحی فضای کار اشتراکی چگونه انجام می شود؟

    عوامل کلیدی در طراحی فضای کار اشتراکی ۱. براورد هزینه‌ها و تعیین بودجه‌‌ از خود بپرسید هزینه‌ی ایجاد و طراحی یک فضای کار مشترک چقدر است؟ می‌توانید در همین گوگل نگاهی بیاندازید یا از مشاوره شرکت‌های معماری کمک بگیرید. بدون تردید راه اندازی فضای کاری اشتراکی نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارد؛...
  2. M

    بازارچه انجمن 6 نکته مهم در طراحی دفتر کار

    1. رنگ؛ عاملی که بهره‌وری شرکت به آن وابسته است رنگ یکی از مهم‌ترین عوامل در طراحی بهینه دفتر کار است. مطالعات بسیاری در زمینه ارتباط بین رنگ دفتر کار و بهره‌وری صورت گرفته است. نتیجه این مطالعه نشان می‌دهد که رنگ‌ها، تأثیر عمیقی بر بهره‌وری و احساس کارکنان در محیط کار دارد. به عنوان مثال رنگ...
  3. M

    آمار و ارقام مهم در مورد اهمیت و تأثیر طراحی دفتر کار

    پیش از اینکه بخواهیم مهم‌ترین نکات برای طراحی دفتر کار را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است چند آمار و ارقام مهم در مورد اهمیت و تأثیر شیوه طراحی دفترکار را در کنار هم مرور کنیم: ۸۳ درصد از کارمندان بر این باور هستند که اگر دفتر کار، به صورت درست و هوشمندانه طراحی شود، سلامت روانی و ذهنی آن‌ها را...
عقب
بالا پایین