تازه چه خبر

انجمن رمان نویسی کافه نویسندگان

با خواندن و نوشتن رشد کنید,به آینده متفاوتی فکر کنید که بیشتر از حالا با خواندن و نوشتن می‌گذرد.در کوچه پس کوچه‌های هفت شهر نوشتن با کافه نویسندگان باشید

مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
نقاشان Barbizon تنها گاهی اوقات متحد شدند: روستای Barbizon در لبه جنگل Fontainebleau. باریتسون تنها سی و هفت کیلومتری جنوب غربی پاریس بود و هنوز نه کاملا حومه آن، مستعمره هنرمندان از دهه 1820 بود که در دهه 1870 رشد کرد. جنگل های قدیمی رشد (که در ابتدا به عنوان قلمرو شکار برای پادشاه حفظ شده بود) طیف وسیعی از نقاشی های تصویری از بلوط های باستانی و سنگ های سنگین را به مناطق خشکی شنی ارائه دادند. Jean-Baptiste-Camille Corot (1775-1875) و برخی از پیروانش در ابتدا در اوایل دهه 1820 کار خود را آغاز کردند. پس از مهمان نوازی و اقتصادی Auberge گان در سال 1824 درهای خود را باز کرد، جامعه فمینیسم فصلی هر ساله از تعداد زیادی از پاریس گریخت.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
با این حال، تعداد اندکی از هنرمندان مرتبط با Barbizon برای مدت طولانی آنجا ماندند؛ بسیاری از آنها فقط برای یک فصل گذراندند.هنگامی که خط قطار از پاریس در سال 1849 به فونتایبلو گسترش یافت، مستعمره هنرمندان به بازدیدکنندگان شهر باز می گردد که هنرمندان شکایت می کنند که تقریبا حومه پاریس شده است. در اواسط دهه 1850، نقاشان و گردشگران که به دنبال آنها بودند، بخش مهمی از اقتصاد محلی بودند که جشنواره روز سنت باریبوز از زمستان تا اواخر بهار تغییر کرد و به یک نمایش بزرگ در مقیاس تبدیل شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
جامعه هنری در باربیون شهرت جایگزینی برای سنت ایتالیایی را که در هنرهای اکول دزهای هنر تدریس شده بود؛ به همین ترتیب، یک قطعه بین المللی هنرمندان مانند نقاشان آمریکایی ویلیام بابکاک (1899-1826) و ویلیام موریس هانت (1824-1879)، که خرید نقاشیهای باربیسون توسط جمعآوریگران آمریکایی را تشویق کردند، جذب کرد. در دهه 1860، طراحان جوان ژان فریدرز بازیلی (1841-1870) و کلود مان(1826-1940) (که بعدها امپرسیونیست برجسته خواهد بود) تابستان را دور از آموزش علمی خود، نقاشی در جنگل Fontainebleau. مستعمره های هنرمندان پس از 1850 در بسیاری از شهرهای نزدیک مانند Marlotte، خانه هنری Murger (1861-1822) به نمایش درآمدند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
برادران رمان نویس ادموند گونکورت (1822-1896) و ژول د گنکورت (1830-1870) هر دو از مارلووته و Barbizon در دهه 1860 در حال انجام تحقیقات برای رمان خود از زندگی هنرمندان بوهمیا، مانیت سلیمان . پس از 1870، باربیون تبدیل به یک مکان تعطیلات شیک و شهر آبگرم شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
کار مناظر قرن هفدهم هلند و آثار هنری زرق و برق، هنرمند بریتانیایی جان پاسبان (1737-1876) بسیار تاثیر گذار بودند. با توجه به نوآوری در مواد هنرمندان، یعنی اختراع اختراع نقره ای قابل حمل و بازاریابی رنگ روغن در لوله های فلزی، هنرمند می تواند از طبیعت راحت تر از هر زمان دیگری کار کند. به طور معمول، نقاشی های چشم انداز Barbizon، تاثیری از حسگر بصری نوری را قبل از طبیعت می گذارند؛ چنین طراوت ناخوشایندی نتیجه رنگ آمیزی در خارج از درون و در محل بود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
این رویکرد جدید هوا پیلین، معکوس ارزش هایی بود که در آن پاسخ شخصی و ذهنی به طبیعت اولویت بیش از منظر ایده آل شد و پس از آن توسط هنرهای اکول داو هنرهای مدرن مطرح شده در جایزه ی تاریخینقاشی چشم انداز ( paysage historique) اگر چه نقاشی باربیان در این طرح، رادیکال بود، پاسخ های نقاشی به طبیعت به عنوان کارهای پایان یافته نمایش داده شد، که از دید مستقیم چشم انداز در رشته های منظر قرن هفدهم ریشه دارد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
چیزی که جدید بود تغییر پیش فرض بود: چیزی که قبلا فقط تمرین جمع آوری دیدگاه های طبیعی با هدف بازسازی و آرمان سازی در استودیو بود به خودی خود پایان یافت. طبیعت، که قبلا یک زمینه هنری برای فعالیت های انسانی بود، به مرحله مرکز حرکت کرد. و این چشم انداز فرانسوی، نزدیک پاریس بود و نه مانند بلندپایه آلپ ها و نه به طور معمول زیبا مانند حومه رم، که در حال حاضر تمرکز است. داخلی جنگل یک عضو اصلی از هنرمندان Barbizon بود؛ بر خلاف فرمت چشم انداز کلاسیک که اشکال طبیعی را به عنوان نهاد های تعریف شده نشان می دهد، اطمینان از یک ویسات به معنای غرق شدن حس های بیننده در طبیعت است.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
نقاشی باربیون یک نمونه مهم برای سبک امپرسیونیستی است که در اواخر دهه 1860 ظهور کرد؛ هنرمندان جوان را تشویق کرد تا به صورت آزادانه و به سرعت در خارج از خانه، از احساس بصری چشم انداز فرانسوی و نه از مفهوم ایده آل هنر استفاده کنند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
صنعتگران و دیگر بورژوازی هایی که تازه متولد شده اند، به طرز جادویی، نقاشیهای باربیس را با شور و شوق خریداری کردند. بر خلاف نقاشی تاریخی در مقیاس وسیع، این نقاشی ها به طور معمول نقاشی های ارزان قیمت، لذ*ت بخش و مناسب برای دکور آپارتمان شهری هستند. نمایندگی مجاز و فروش هنری با موفقیت نقاشی باربیون را به عنوان یک هنر هنری دموکراتیک عرضه کرد که بدون آموزش عالی امکان پذیر بود. دیدگاه دلتنگانه آن به طبیعت و دهقانان فرانسوی با ذهنیت شهری ساخته شده است که از غرق شدن هنرمندان در طبیعت قدردانی می کند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
مدیر بازنشسته + نویسنده ادبی انجمن
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
Jun
4,685
22,863
218
گاهی اوقات از یکی دیگر، این نقاشان از فضای داخلی جنگل، روشنایی های بیرحمانه و صحنه های روستایی فروتن با هم به عنوان “مدرسه 1830” گروه بندی می شد. در اواسط قرن، هر منتقد، یک شخصیت برجسته دیگر از این مدرسه مبتنی بر منظر را پیشنهاد کرد و هرکدام به منظور تعریف واژگان واژهای خود تلاش کرد. با این حال، برخی از تقاطعات در میان به اصطلاح Barbizonnières وجود دارد: بسیاری از این مردان خاطرات جوانان از انقلاب ژوئیهاز سال 1830 و انقلاب سال 1848 به عنوان بزرگسالان بود. آنها در جنبش های رمانتیک و واقع گرایانه پاهای خود را داشتند و تنها با تعهد خود به چشم انداز فرانسوی و مخالفت خود با تسلط کلاسیک که آکادمی هنوز در سالن ها بود، به عنوان یک گروه پیوست.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Who has read this thread (Total: 0) View details

بالا