حاضرید با خودتون ازدواج کنید؟

نه بابا کی حوصله ازدواج داره. تنهایی بهتره
کل بسته پفیلا به خود تنهام میرسه چی از این بهتر!؟ :/ :icon_popcorn:
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نه?
نمیخوام ی نفر دیگم مثه خودم تنبل باشه بیاد تو خونه صب تا شب رو تخت باشه
من یکیو میخوام تنبل نباشه برام پیتزا درس کنهههه 343.gif
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZiziZizi عضو تأیید شده است.

کاربر ویژه
کاربر انجمن
نوشته‌ها
نوشته‌ها
3,586
پسندها
پسندها
11,055
امتیازها
امتیازها
588
سکه
1,117
قطعا نه /:
اصن نمیتونم زن/شوهری که خودم باشم رو تحمل کنم
به هیچ وجه
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 0)
هیچ کاربر ثبت نام شده ای این تاپیک را مشاهده نمی کند.
عقب
بالا پایین