ابزارهای استاندارد:
بدون تردید استفاده از یک دوربین استاندارد و حرفهای، یک لنز مناسب، تجهیزات نور استاندارد و سایر ابزارهای لازم برای عکاسی تبلیغاتی مهم ترین موضوعی است که نباید نادیده گرفته شود. یک عمق میدان عالی و یک تصویر شارپ و دارای نور و رنگ ایده آل، بدون استفاده از دوربین و لنز و سافت باکسهای حرفه ای و استاندارد به دست نخواهد آمد. از آنجایی که ویژگیهای نامبرده در عکاسی تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردارند، بنابراین استفاده از ابزارهای استاندارد نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. به عنوان مثال اگر قرار است که از طلا و جواهرات یک گالری تصویر برداری کنید، عکاسی بدون لنز ماکرو را حتی از خاطر خود نیز نگذرانید!
به کار بردن رنگها:
بدون شک می دانید که تاثیرات روانشناسی رنگها در دنیای تبلیغات انکارناشدنی است. در عکاسی تبلیغاتی نیز ایجاد رنگی که بتواند پیام صحیحی به مخاطب ارائه کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. گرمی و سردی رنگهای به کار برده شده در فضای عکس می تواند پیغام اصلی محصول را حتی گاهی بهتر از خود محصول به مخاطب انتقال دهد! برای درک بهتر این تاثیر، تصور کنید که برای تخریب کامل یک پروژه کافی است مثلا یک سس تند فلفلی را با زمینه سبز کمرنگ عکاسی کنید! یا برای عکاسی از چیپس با طعم نمک دریایی از زمینه سرخ بهره ببرید!
سوژهها و سناریوها:
هر تصویر می تواند یک قصه کامل باشد! این موضوع درباره عکاسی تبلیغاتی تقریباً یک باید است! شما باید بتوانید یک داستان برای سوژه خود بسازید که در تصویر به نمایش در آید. این یک کلید واقعی برای موفقیت در عکاسی تبلیغاتی است که عکاس بتواند حرف پشت سوژه خود را به درستی منتقل کند.
بدون تردید استفاده از یک دوربین استاندارد و حرفهای، یک لنز مناسب، تجهیزات نور استاندارد و سایر ابزارهای لازم برای عکاسی تبلیغاتی مهم ترین موضوعی است که نباید نادیده گرفته شود. یک عمق میدان عالی و یک تصویر شارپ و دارای نور و رنگ ایده آل، بدون استفاده از دوربین و لنز و سافت باکسهای حرفه ای و استاندارد به دست نخواهد آمد. از آنجایی که ویژگیهای نامبرده در عکاسی تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردارند، بنابراین استفاده از ابزارهای استاندارد نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. به عنوان مثال اگر قرار است که از طلا و جواهرات یک گالری تصویر برداری کنید، عکاسی بدون لنز ماکرو را حتی از خاطر خود نیز نگذرانید!
به کار بردن رنگها:
بدون شک می دانید که تاثیرات روانشناسی رنگها در دنیای تبلیغات انکارناشدنی است. در عکاسی تبلیغاتی نیز ایجاد رنگی که بتواند پیام صحیحی به مخاطب ارائه کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. گرمی و سردی رنگهای به کار برده شده در فضای عکس می تواند پیغام اصلی محصول را حتی گاهی بهتر از خود محصول به مخاطب انتقال دهد! برای درک بهتر این تاثیر، تصور کنید که برای تخریب کامل یک پروژه کافی است مثلا یک سس تند فلفلی را با زمینه سبز کمرنگ عکاسی کنید! یا برای عکاسی از چیپس با طعم نمک دریایی از زمینه سرخ بهره ببرید!
سوژهها و سناریوها:
هر تصویر می تواند یک قصه کامل باشد! این موضوع درباره عکاسی تبلیغاتی تقریباً یک باید است! شما باید بتوانید یک داستان برای سوژه خود بسازید که در تصویر به نمایش در آید. این یک کلید واقعی برای موفقیت در عکاسی تبلیغاتی است که عکاس بتواند حرف پشت سوژه خود را به درستی منتقل کند.
آخرین ویرایش توسط مدیر: