یه تایمی در دوران دیرین دیرین
یه چت رومی بود تقریبا یه سری افراد ثابت میرفتن اونجا
من به صورت مهمان با اسم بعضی هاشون رفتم البته وقتی خود اون فرد اونجا بود و مثلا یه فاصله میدادم تو اسم و در کل کرم میریختم
یبار یکی خودش خروج زد و رفت من بودم و یکی فکر کرد من خود خودشم و فقط در این حد که بنده حیا نموده و ترک محل نمودم