دنباله‌دار نفر قبلی اگه غذا بود، چی بود؟

ابگوشت
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FOROZESH
جناب فروزش من میگم ابگوشت دوست ندارم دارین لجمو در میارین😐


تخم مرغ و سیب زمینی😁😆
 
عقب
بالا پایین