سونی
مدیر آزعلوم+آز رادیو+شایعهنویس+آز تدوینگرومترجم
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایـشی تالار
ناظر اثـر
ژورنالیست
رمانخـور
گوینده
تیمسوشالمدیا
مقامدار آزمایشی
نویسنده نوقلـم
『
جدال عقل و احساس
』
❒ خرید یک سفر احساسی است که خریدار با قلبش تصمیم می گیرد و سپس با منطق ان را توجیه میکند.
خرج احساسی که گاهی به عنوان « خرید_درمانی » یا خرید هیجانی (Emotional Marketing) توصیف میشود،
و به آن خریدی گفته می شود که بیشتر بر اساس احساس انجام گیرد و نه نیازِ شما به آن محصول یا خدمت خاص.
به عبارت دیگر، احساسات و خواستهها بر اراده شما یا توانایی تصمیم گیری منطقی برای خرید، غلبه می کنند.
❒ خرید یک سفر احساسی است که خریدار با قلبش تصمیم می گیرد و سپس با منطق ان را توجیه میکند.
خرج احساسی که گاهی به عنوان « خرید_درمانی » یا خرید هیجانی (Emotional Marketing) توصیف میشود،
و به آن خریدی گفته می شود که بیشتر بر اساس احساس انجام گیرد و نه نیازِ شما به آن محصول یا خدمت خاص.
به عبارت دیگر، احساسات و خواستهها بر اراده شما یا توانایی تصمیم گیری منطقی برای خرید، غلبه می کنند.