میگن هیچکس نمیاد که نجاتت بده،
اما خیلیها منو نجات دادن،
حتی وقتی که قصدش رو نداشتن.
شاید فقط یه لبخند ساده از یک غریبه بود،
یا نشستن بیهوای یه پروانه روی بدنم،
یا جملهای از یک نویسنده
یا یک بند از یک آهنگ
یا دوستی که با دقت گوش میکرد.
ما هر روز، بدون اینکه بدونیم
در حال نجات دادن همدیگهایم
در شکلهای کوچک و ظاهرا بیاهمیت..
:)
🌸🌱
پدرام_امیری